20årsvals

Ja i lördags alltså. Så hade jag mitt kalas! Fyller 20 år nästa söndag, men vem orkar fira i midsommarhelgen, folk brukar alltid ha så mycket planer då så hade kalaset nu i helgen som var istället.. Underbart att så pass många kom, och jag hade ju styrt upp med mat och grejjer! Det verkade vara uppskattat, och jag stortrivdes, hade en allmänt jätterolig kväll! Och har massor av bilder, haha vet inte riktigt vilka jag kan lägga upp men har valt ut några stycken jag hoppas är okej. Haha.
Iallafall, 3 stycken kom ju lite mer uppklädda än alla andra... eller jag kanske ska säga utklädda? Pajjasar, Olle och Jonas, mina kollegor och vänner, kom som tjuv och (porr)polis och hade med sig Calle klädd som Elvis. Alltså, tänk er min miiin när jag öppnar dörren och ser dem. Hahahahhaaha underbart!
Orkar inte skriva så mycket, blev lite mycket alkohol och så vidare men riktigt kul hade jag som sagt och de flesta andra hade med roligt så vitt jag vet? Haha aja här är några bilder.















Aa hur många har dansat vals med Elvis då!
Hahaha, jag är rätt imponerad över hur graciös jag lyckades se ut efter den mängden alkohol vid den tiden på natten.. :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0