20 år


(en av bilderna Natha tog på mig ute på vårat lilla äventyr i torsdags!)


Ja, nu är jag en stor flicka. Kan inte längre helhjärtat sjunga med i Teenage Dirtbag, och jag får handla alkohol på systembolaget. Hade faktiskt en riktigt bra födelsedag igår! Om man bortser från ett släng av huvudvärk mot eftermiddagen. Fick mycket fint, och väldigt genomtänkta presenter måste jag säga, som till exempel en underbar fotobok av mormor och morfar. De hade lagt ner så galet mycket tid och jobb på den! Jag menar, de är inte datavana överhuvudtaget, så alla små fel (hehe rätt många) i boken om platser och ordning på bilder och så, är bara söta. Har inte hjärta att peka ut felen! Och av farmor fick jag ett halsband som hon har haft se hon var 25 och jag har alltid älskat det halsbandet. Det är ett sånt som går att öppna, skulle jämnt pilla på det när jag var liten hehe... Anyway, hon hade kollat upp hur gammalt det var och dra mig baklänges, smycket är från år 1883!
Fick en hel del annat jättebra och jättefint med men nog inte så intressant att skriva om här. Mycket tacksam iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Dan K

I found this blog purely by chance, don't understand a word but the photo is beautiful. :)

2011-07-13 @ 02:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0