Don't you remember when you where young, and we wanted to set the world on fire?"

En gång i vintras fick jag för mig att jag skulle skriva ut de flesta av mina bilder ifrån min studentvecka förra året. Sagt och gjort, beställde hem dem från en sida på nätet. Dagen efter kraschade min dator och alla bilder försvann. Ödet? Jag vet inte, men evigt tacksam snilleblixten jag fick att beställa hem dem. Speciellt med tanke på att jag är en fet klantskalle och glömt lägga över det på den externa hårddisken.
Iallafall, härom kvällen tog jag mig i kragen och skapade mig min första scrapbook! Haha, det är kanske inget mästerverk, men jag är nöjd. Fin blev den iallafall, här kommer några utdrag! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0