I won't let the sun go down on me

Det blev en lugn helg, mycket välbehövt! I fredags åkte jag hem till Minna och var där och bara tog de lugnt, spelade kort och alfapet och två och en halv öl. Haha, har ju sån hosta så de tog hela kvällen. Sen sov jag hos mormor och morfar på deras landställe, världens mysigaste gäststuga med en urskön säng! Sov som en prinsessa hela natten. Första (och enda) hela natten den här veckan.. eller ja, vaknade av att jag frös en gång men det räknas inte, somnade ju om direkt.
I lördags var jag på släktträff, det var okej, trevlig släkt och så vidare men inte mycket mer. Har varit roligare förr om åren. Idag då? Satte mig i solstolen och försökte inbilla mig att solen stekte fast egentligen var de molnigt hehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0