Helgen

Igår var jag riktigt sugen på att gå ut så efter lite hit och dit och om och men så hamnade jag på Trappan (ett uteställe) med Frida och Natha! Aa och så en som hette Phillip och en himla massa annat folk. Eller massa, sjukt segstartat och folktomt igår?! Var gömde sig alla? Anyway. Var lite småsegt så jag drog rätt tidigt till en annan vän och var där istället.

Som sagt, sov hos en vän inatt, gick upp tidigt imorse för han skulle jobba och ja, jag skulle hem. Var tvugna att gå redan strax före 8 men jag tänkte att det blir bra, då kan jag ta en promenad och äta frukost någonstans så tar jag niobussen hem. Aa, men jag tänkte ju inte på att östgötatrafiken glömde bort oss byfånar som är beroende av bussar och tog bort den bussen. Så blev en ganska mycket längre promenad än jag först tänkt. För nu gick inte bussen förrän 10:10.
Men världens bästa miss tror jag, vandrade genom Norrköping i nästan två timmar. Helt stilla, kändes som hela staden sov. Och det var grått och molnigt men samtidigt sådär underbart skönt väder att bara promenera runt i. Så jag gick där fram på gatorna och tittade uppåt mot molnen och bara log. Det kändes så fritt!
Som när jag brukade sova ute under stjärnorna på somrarna.
Förra året var det fler nätter ute på altan än inne. I år blev det inte en enda. Vad hände med den svenska sommaren? Jag saknar att sitta ute på nätterna och bara vara liten.


Kommentarer
Postat av: Minna

har du bytt blogg igen eller bara blivit lite dålig på att blogga ;)? <3

2011-08-29 @ 20:40:28
URL: http://kindaloveyou.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0