ehdfhjflkslk

Jag skulle kunna ljuga och säga att jag inte bloggar för de händer inget kul att skriva om. Men sanningen är att det känns som de händer saker hela tiden så har liksom ingen tid eller inspiration till att skriva, fastän jag vet att jag ångrar mig om jag inte skriver. Det här är ju min...typ... dagbok? Ah. Haha. Så ehm... vad händer? Jag jobbar och lever! OCH SYR! Fysjutton vad jag syr, jag ska snart på medeltidsveckan på gotland, och jag är helt oinsatt i det så nollkoll. Pluggar medeltid och syr gör jag som sagt mycket om fritiden nu :)

Men det tar sig sa mordbrännan! Nu känner jag att inspirationen att skriva ökar lite lätt igen. Hehe... lite..lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0