Why so serious?

Igår vaknade jag vid typ tolv, jag var ledig från jobbet. Så jag tänkte att jag skulle vara duktig och storstäda, sagt och gjort från ca 13:30 till 21:30 höll jag på och fy sjutton vad damm det finns! Passat på att möblera om också. Men tro inte att jag är klar än, haha- halvklar snarare... mängder av småplock och damning kvar. Tänkte att det fixar jag imorgon, men så ringer de och säger att jag behöver jobba. Hejja mig? Blir att kämpa med rummet sent ikväll. Nåja blir nog klar. Och fint blir det! Och massor av mer plats får jag! Så härligt...

Dock har jag ju två feta affischer (nej,har fler, men två som de är problem med) som jag måste fundera på hur jag ska placera? De är viktiga. Jätteviktiga. Det är på Sweeney Todd och på Jokern. Jag gillar freaks.

 


Kommentarer
Postat av: Minna

Deppan <3<3

2011-02-22 @ 17:30:55
URL: http://kindaloveyou.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0