Nötter + choklad

Jag blir anfallen av godisar här, de bara hoppar på mig och tvingar sig in mellan mina tänder ner i min mage för att göra den fet, fula typer till att smyga runt..!

hehehe ae, men så här är det egentligen.

Jag har ju inte fast anställning, men jobbar som att jag hade det. Företaget ringer när de behöver extra hjälp vilket blir nästan hela tiden men iallafall, så kommer det några dagar ibland när det inte behövs och fy sjutton. Jag suger på att vara arbetslös, det kryper i hela mig och jag är hungrig och irriterad hela tiden, blir galen. Det är så illa att jag nyss assarg gömde min påse med M&Ms under tre kuddar och två filtar i hörnet av min soffa så att jag inte skulle se den och bli lockad. Heheh funkar än så länge...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0