Helgen

Fredagkvällen blev jättelugn, drack folköl och spelade wii sports med familjen. Och somnade kalastidigt!

Igår däremot hann jag med en hel del!
Först så åkte mamma och jag in till stan en stund för lite shopping. Det var trevligt och jag hittade en hel del, bland annat ett par byxer, en t-shirt, en bh, två par strumpbyxer och en typ skjorta, haha ja, en skjorta, jag som nästan aldrig använder det. Sist jag hade det på mig var i veckan på jobbet och min kollega Jonas utbrast "HAHA fan jenny idag ser du ut som en riktig skogshuggare!"
Hahaha, nej det var ingen snygg skjorta det kan jag hålla med om.
Iallafall, när jag kom hem tränade jag en dryg timme och kände mig duktig sen började jag fixa mig och drog på förfest hos Madde. Det var med trevligt och senare drog vi ut.
Det var väl en av de mindre lyckade utgångarna tyvärr, men men kommer fler gånger.

Idag har jag försökt att städa, det har gått sådär. Så istället kollade jag på Nyckeln till frihet med mamma och pappa. Grym film! Såg den första gången förra våren. Runt påsk någon gång om jag minns rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0