Googoo

Var ute igår.
På Puls.
Galet vad jag saknar Hugos! Alltså, rätt illa att sakna en nattklubb, men de var ju lite som...ää vet inte. Saknar stället, lokalerna och känslan. Så är det bara. Var ju någon typ av "After skii" igår och ett liveband, New Tones, var där och spelade. Plötsligt ropar de "KOM IGEN DÅ HUGO!!!" AS! Kunde slängt en flaska i huvet på dem just då haha. Och vimmelbilderna var mycket mycket bättre och roligare förrut, nu har de ju hyrt in nått jäkla företag som fotografer. HAha nån har en dålig dag idag? Nää behövde klaga lite bara.
Såja.

Puss!


Karin, Frida, Jag och Stina.
Haha jag ser ju ut som en trollunge i den där frisyren. Galet! Jag gillar galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0