Movienight!

OJ, haha höll på att glömma, i söndags så hade vi även filmkväll här i rummet! Den trevliga kinesen Ernest hade skaffat sig ett par feta högtalare och den trevliga tysken Peer (eller om de egentligen var Habibis) hade en jättestor dator, och jag hade en jättebra film! Perfekt kombination! Jag ville så gärna se Nightmare Before Christmas och snacka om lycka när de andra var på! Från början skulle vi vara allihopa, men några ville hellre se en annan film i ett annat rum med de blev iallafall jag, Jacob, Ernest och Habib(som egentligen heter Halil men kinesen kallar honom för habibi som betyder älskling på turkiska haha så vi kallar honom med det).
Men innan det hade jag och Lisette poppat popcorn, det var med ett äventyr kan jag meddela! Haha kolla bara? Snygg påse! Micron här har not sett sina bästa dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0