The best breakfast ever!

Helg, helg underbara helg!
Fredagen blev en riktigt trevlig pubrunda med tre grabbar varav den ena snackar med en så bred dialekt att jag säger "...sorry, what?!" i varannan mening, men de är okej, gick bättre efter ett tag, haha tur nog.
Bestämde mig dock för att runda av kvällen rätt tidigt och sov redan vid 2 fredagkvällen. Mycket skönt att vakna utvilad och pigg på lördagen!
Så ja, lördag. Insåg att jag verkligen verkligen behövde tvätta men orkade verkligen verkligen inte. Plus att det var så fint väder! Så drog på mig lite halvsmutsiga kläder och drog till första bästa butik och köpte rena underkläder.
Haha, ja jag var så lat. Det lyxet hör väl inte till ett vanligt backpackerliv, men ärligt talat behövde jag faktiskt endå lite fräscha underkläder. Nöjd promenerade jag sedan ett varv innan jag gick för att fixa mig för kvällen som ännu inte var planerad.
Det blev att för en stund hänga med min nya polare Moe, som jag tidigare i veckan mötte i mataffären när jag köpte deo haha. Galet avslutade varandras meningar efter typ tio minuter. Kul typ! Men sen skulle han iväg på träning inför en show han är med i och jag skulle vidare till mina party polare för lite förfest och utgång. Typ?

Ah så åkte upp till deras hostel och vi hängde där sen drog vi ut mot pubarna! Jag och öö 7 grabbar. Mycket trevliga dock! Stortrivs va:)
Haha, blev några olika ställen innan vi hamnade på en födelsedagsfest hos en tjej som hette Lizzie. Fattade aldrig riktigt hur det gick till men några av de jag hängde med hade börjat snacka med ett gäng på en balkong som bjöd upp oss så a mellan ca 3 inatt till 7 imorse hängde vi där! Hann med en tur till både KFC och Mcdonalds med. Hehe blir lätt lite hungrig efter några öl kanske ni som känner mig vet. Annars vet ni nu!

Vid 7 bestämde sig iallafall Marcus för att de var dags att dra för han skulle på Ukelelekurs. Haha ytterst udda men varför inte! SÅ då sa vi andra med att de var dags att tänka på refrängen.

Tänkte vi.
Hann runt hörnet sen fick vi se en pub som fortfarande var öppen! Givet. De flesta drog hem men jag och Marcus hamnade där med en varsin kall fatöl, åh sjutton vad den smakade bra! Hade även fått med oss en påse chips från födelsedagsfesten som vi satt och tröck i oss. Sen fick vi se en menu och snart hade vi även en varsin fet muffins... Hahaha, det var den mest udda frukosten ever. Men jag hade en underbar natt och morgon med gänget det tackar jag hjärtligt förr!  :)

Eh, ja här är då vi imorse. Mycket nöjda! Eeh.. skön vinkel, jag ser visst riktigt rund ut här men det är jag icke kan jag tala om! Ser ut som vanligt i kroppen haha :)




Kommentarer
Postat av: Mamma

Hm,nyttigare frukost kan man ju ha förstås ;)

2011-12-04 @ 09:41:37
Postat av: Jeeen

Haha, men knappast roligare! Skrattade sjukt mycket åt hela situationen, hahaha.

2011-12-04 @ 09:53:23
URL: http://yeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0