Lite uppdateringar om förra veckan!

Nu har tiden flygit iväg igen! Men ni vet, jag har en del för mig. Förra veckan jobbade jag varje dag. Det var riktigt riktigt tråkigt måste jag säga,  och långa dagar. Måndag och tisdag jobbade jag till 5, vilket betyder att jag inte är hemma förrän strax före 7. På morgonen tar de bara ca 45-50 minuter att komma till jobbet men när vi ska hem går bussarna lite sämre så måste alltid vänta drygt 15 minuter och så är det mycket folk och trafik innan jag väl är framme vid tåget. SÅ ja, de tar tid och blir långa dagar! Onsdagen fick jag sluta hela en halvtimme tidigare haha. Men var tack vare det hemma redan vid 18. Men behövde verkligen muntras upp lite så när M frågade om jag skulle med på en öl kändes det självklart! Blev en rolig onsdag kväll, vi startade i mitt rum här på hostelet med sällskap av en kines, en fransman och två tyskar innan vi drog vidare till en pub bar som visade sig vara totalt värdelös. De var trångt, fullt med folk, usel musik och allmänt... ofräscht haha. Men vi hade rätt kul endå och en öl blev nästan en hel natt och jag hann med att få både ett linne och ett par byxor förstörda. Men äsch. Linnet fick jag nerspillt med rödvin av en tjej på alldeles för höga klackar och alldeles för hög promille i blodet, och byxerna får jag nog skylla mig själv. Tvättade jeanslegginsen lite för varmt och minns jag rätt kan jag ha råkat torktumla dem. Iallafall, ingen stretch kvar i dem så sömmarna var precis torra och stela haha. De typ... föll i sär. Upps!

Tog mig iallafall upp i tid till jobbet i torsdags och uppiggad av den spontana onsdagskvällen klarade jag torsdagen och fredagen galant!
Men iochmed de där långa dagarna hade jag ingen inspiration till att skriva här som ni kanske förstår :)

Jag har en del bilder men de är sent här och folk sover i mitt rum så vill inte tända för att leta efter kamerasladden så slänger upp det imorgon, men nu har ni fått en kort uppdaterung om förra veckan iallafall! Puss! Lovar att jag har mer kul att berätta om några timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0