Lazy day

Var tillbaka på mitt hostel(kan jag säga hemma nu när jag bott här ett tag?), vid cirka 9 imorse. Kände att de är inte värt att gå och lägga sig för då skule jag inte kunna sova nu ikväll. Så chillade vid datorn en stund men sen tog jag en powernapp endå, var lite för trött. SÅ efter en timmes sömn och en mycket välbehövlig behaglig dusch tog jag en promenad för min riktiga frukost. Den nyttiga goda jag lovade att unna mig på söndagar. Idag blev det scrumble eggs och toasts och kaffe! På ett fik med väldigt flörtig personal, haha. Kändes dock rätt bra, för kände mig inte speciellt vacker efter en lång natt utan någon sömn, hehe.

Sedan drog jag tillbaka och tog äntligen tag i min äkliga smutstvätt, så nu har jag bara rena fina kläder igen! utom en tröja som måste handtvättas... de orkade jag sjutton inte så den får vänta. Klarar mig dock var ju underkläder som var mest akut.

Och man tager vad man haver som det heter! Allt tål ju inte att torktumlas så senast jag tvättade köpte jag mig en tvättlina. Ytterst praktiskt med våningsängar ibland kan jag också tala om! Nu kan alla mina nio rumskamrater skåda mina fina blöta BHar.



Nu när jag ändå är igång och visar bilder, om någon är nyfiken hur det kan se ut när man bor på ett hostel så kommer här en bild från Fridas kamera! Påtal om Frida, nu har jag varit "själv" i Sydney i 2 veckor. Inte klokt, men det går jättebra! Känner mig faktiskt inte ett dugg ensam. Allt bara flyter på fint. Åh livet leker! :))



Jag bor alltså i undersängen i ett hörn. Har de riktigt mysigt här! Kan hänga upp en filt så känns de som i en liten kojja! Haha, jag minns att jag älskade att bygga kojjor när jag var liten. Och att sova i kojjor. Haha, blir barn på nytt här ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ojoj vilken röra men å andra sidan brukar du ha det rätt så rörigt här hemma i ditt rum oxå ;)

2011-12-04 @ 10:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0