Helgen som var!

Fredagen kom jag iväg från jobbet skapligt, uppskattades mycket efter den långa veckan! Chillade på rummet och gjorde mig ordning innan jag gick till de tre göteborgarna för lite förfest innan vi skulle vidare ut och dansa! Mötte även en till svensk tjej där som hette Hanna och var från Umeå, jättetrevlig! Och deras granne Damien var också med. Så efter två snälla drinkar dansade vi ner mot hamnen för att undersöka någon trevlig nattklubb. Fin promenad och nu vet jag att även Daling Harbour är fantastiskt vackert på nätterna :))

Iallafall, klubben vi hamnade på tyckte jag väl var sådär och kände rätt tidigt att jag var trött så drog mig hemmåt igen runt 2med sällskap av en vän till dem som bodde på ett annat hostel i närheten av mitt. MEn de var en kul kväll!

Haha den här bilden, denna humorn tror jag mest uppskattas av de yngre som läser min blogg...! "2 boys 1 cup!" Hahahahahaha skrattade så jag krampade i magen när jag såg det!



Iallafall den tidiga kvällen gjorde att jag vaknade skapligt på lördagmorgonen så åt frukost sedan mötte jag Jacob som inte hade köpt nån frukost innan så följde med honom upp till YHAs frukostcafe. Tog en kaffe och vaknade till innan vi sen tog en promenad ner till WTCkontoret för att hämta ut post jag hade fått. Resten av dagen flöt på i samma lugna stil och sen hände någonting på mitt rum i hostelet, vi har haft de rätt chill, inte hängt så mycket med varandra mest bara sagt hej. Men plötsligt satt vi allihopa i en ring på golvet och pratade, några drack öl, lyssnade på musik och bara hade de galet trevligt! Sen kom fler så till slut tror jag halva vandrarhemmet satt inne i vårat rum, haha när personalen kom för den dagliga inspektionen tappade hon hakan och sedan skrattade. Party in room 303!!! Och jag måste bara säga att vi har ett himla bra gäng i rummet nu! de var trevligt, tack ni!
Ja, sen gick vi ut och de var jättetråkigt så blev en till tidig kväll. Fast kunde inte sova för de andra kom tillbaka vid 3 och sedan låg ci och pratade till typ sju på morgonen hahaha. Det är nästan lite som klassresa! Eller läger av något slag. Trivsamt i vilket fall!
Söndagen vaknade jag upp runt tolv och fan, ont i halsen igen :((( tog bara en kort promenad och råkade shoppa lite. Haha. Men hamnade i en butik med hur mycket fint som helst och de hade världens jätterea!
Bland annat köpte jag en jättesnygg klänning för 100 :-!!! Och ett par pyjamasbyxor för samma pris, haha men de bästa med dem är att de ser inte ut som pyjamas, de ser ut som värsta partybrallorna!

Hahaha de var så roligt. När jag kom tillbaka till vandrarhemmet tog jag på mig dem och visade Lisette och Mari, en svensk och en norsk jag bor med just nu, och sa att jag tänkte använda de som vanliga byxer för de var så sköna, då kommer en av killarna och säger "åh ska du ut ikväll igen?!" .... som sagt, partybrallor! Jag ska lägga upp en bild någon dag så ni får se hihi. Sen blev jag hängig och fick en ipren liknande tablett av svensken innan jag gick och la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0