Harbour bridge, Friday

Hoppsan nu sprang visst tiden iväg igen. Skyller på att det är så tråkigt att skriva här när jag inte har några bilder och de har varit riktigt kasst väder sista tiden så inga bilder blir de heller. Hehe...eller?
Nåja, jobbade hela förra veckan, känns bra! Lön i slutet på den här veckan så då kommer de helt klart kännas värt det iallafall!
Och ja just ja, förra veckan kom även Jacob ner hit till Sydney! För er som inte vet vem de är så är de en kille jag känner sen skolan, John Bauer där hemma. Typ. Trevligt trevligt så onsdagen möttes vi upp för en kebab när jag kom hem från jobbet, haha var fett hungrig så unnade mig det då. 50 kr var de värt! Nåja trevligt men kalasförkyld var han stackarn. Det spöregnade dock så kunde inte direkt visa honom runt någonting men de tog vi på fredagen istället. En promenad ner till hamnen och kollade på bron och operahuset, jag älskar att gå till det stället när de är mörkt, så himla fint med alla lampor.. och när man vänder sig om och ser skylinen... åh. Här trivs jag! Det känns hemma här :) Jacob blev med impad hehe.





Haha en mindre fin bild på mig lekandes turist, men de bjuder jag på ;) Var precis så trött som jag ser ut! Somnade klockan elva i fredags. Haha!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mmm,förstår precis vad du menar,härliga bilder.Påminner om New York i mörker.

2011-12-12 @ 06:51:19
Postat av: GlamPuss

Ahhh vad fint!!!

2011-12-12 @ 14:37:00
URL: http://www.mondoblog.se/glampuss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0