Christmas day!

I söndags, Juldagen, 25/12

Ja, jag bor ju på världens bästa vandrarhem. De skulle ju bjuda på en "julbrunch" helt gratis, och fy sjutton vad mat de ordnat! Har inte mycket mer att säga om dagen än att de var så sjukt mycket god mat och underbart, de hade även ordnat ett lotteri med olika julklappar som vinster, och jag vann ett rabatthäfte!
Lite bilder och sedan även en video med ett bildspel som kinesen Ernest från mitt rum har gjort. Allt folk i bildspelet är sånna som bor på samma hostel(vandrarhem) som jag och vi firade juldagen tillsammans på CogeeBeach.














Kommentarer
Postat av: Mamma

Mmmm,ser både gott o härligt ut.Lite annorlunda mot jularna här hemma.

Kram mitt <3

2011-12-29 @ 06:43:52
Postat av: Mamma

Hallå där,har tiden stannat upp vid den 25e el händer det ingenting ;))

2012-01-04 @ 16:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0