ay, yeah let's blog again!

Så nu sprang visst en hel vecka iväg utan att något blev skrivet här. Haha det ber jag om ursäkt för mina fina där hemma!
Veckan flöt på bra, fick jobba varje dag! Onsdag var även lönedag och pengarna trillade in som de skulle redan på torsdagen. ca 4000 för 6 dagars jobb, det kändes underbart måste jag säga! Mycket mer taggad att jobba på bra nu! Är ju inte precis det roligaste jag sysslar med haha, paketerar presentkort liksom.
Det roligaste som hände under veckan var nog onsdagen när jag skulle springa och köpa deo lite spontant, en kille kommer fram och frågar var sjutton han kan hitta nagellacksborttagningsmedel. Det var så random, men han visade sig vara riktigt cool! Ny vän fo' sure!
Ah, och torsdag hängde jag med callum, de var trevligt det med!

Påtal om annat så ser man titt som tätt annonser på alla lyktstolpar om diverse saker, bland annat folk som söker roommates och lägenheter som hyrs ut... en morgon såg jag denna, tyckte den var himla rolig, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0