23/12


Blev en lite längre natt än planerat den 22e så lyckades sova till 1 ungefär denna dagen. Då fixade jag mig ordning lite grann sen tog jag en promenad ner till work and travels kontor för att hämta post jag fått. Fina fina julkort!
Påvägen tillbaka blev de 7/11 kaffe för att väcka min roomie som jag tyckte kunde vara lite social. Och äntligen fick vi lite fint väder! Det var underbart att få se sol och värme igen, haha har ju haft en himla oflyt sista tiden med vädret.
Iallafall, vi tog sen en promenad ner till Darling Harbour och påvägen fick vi för oss att handla med nått att äta, var ju ändå hungriga. SÅ det fick bli sushi! Den ni! Inte provat "riktig" sushi förrut, Men nu så! Och jag kan tala om att faktiskt så smakade det riktigt bra.
Kanske var hela situationen som bidrog till att jag gillade det... liksom, jag och Lisette satt nere i hamnen med utsikt över staden, fina båtar, vatten....fåglar.. lugn och ro helt enkelt! Där åt jag sushi haha. Men ärligt, de kommer jag deffinitivt äta igen.

Senare så träffade vi också Moe(den där jag mötte i mataffärn och blev vän med en gång kommer ni ihåg? haha) och hans vän sen gick vi fyra ut till en nattklubb nere vid hamnen men de var sådär, så blev en kort visit. Men en himla trevlig promenad genom staden innan vi åkte upp till hans lägenhet för att beundra utsikten. Skojjar inte, den är otrolig! Mycket fin!

Trevlig kväll! Och påväg därifrån hamnade vi på en klubb igen och dansade några timmar så kom inte i säng förrän 5 igen.. men en bra kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0