wey

Kul att man åker på en förkylning såhär mitt i allt då. Nåja var väl inte helt oväntat kanske. Länge sen sist liksom?



Blädrade igenom en mapp med bilder jag hade... hittade denna! Söt. Kan ha hittat den på en favoritblogg som verkar ha tagit bort bloggen?! Jag har suttit och klickat in där i över en vecka nu tror jag i hopp om att den ska komma fram igen hehe "stalker" nä men hon la upp fina bilder. Jaja läser du detta kan du ju tänka på att slänga in en hälsning här om du startar igen :)


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

sv: Jag har ett gäng Bacardi Breezers i kylen men mitt sällskap är ingen alkoläsk/ciderfantast, han är mer öl och sprit och jag är dålig på sånt. :P



Jag testade göra så! Brukar ha bara själva påslakanet på sommaren men det blir liiite för kallt i stället, haha!

2011-04-28 @ 05:38:41
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0