Smells Like Teen Spirit

Igår blev det en halvspontan utgång med Nathy, och idag är jag återigen taxi åt mamma och pappa. Haha, de är på 70talsfest, rikigt snygga är dom! Lägger upp bild imorgon eller så för det måste minnas haha. Iallafall, jag sitter här och lyssnar på Nirvana medan jag väntar på att karin och frida ska äta klart. För sen ska vi på fest. Fast ja, jag kör så blir att dricka läsk för min del. Tur att det är gott iallafall, får se kanske tar en kaffe med. Woho, party!
Och just ja. Känner att jag är lite längre ifrån min "vanliga" stil än jag brukar vara, idag. Men jag vet inte, jag gillar't på något vis. Känns som jag ändå? Nåja får se. Ha en bra kväll! Pussss



 

Kommentarer
Postat av: Sari

Så fint!

2011-04-07 @ 14:05:03
URL: http://reborn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0