Långfredag + lördag

Lätt galen fest hos min kollega/vän, Olle blev det då i fredags! Eller det började med en "förfest" som innehöll kakor och öl i folkparken med lite annat trevligt folk, en bekant, eller ja, vän till vänner som fyllde år. Mycket trevligt, tre alkisar kom och slog sig ner med. Fick höra en del sköna historier om bland annat gamla hippisar, haha.
Vid niotiden bar det sen av till Olle då. Där fortsatte festen till ungefär 5 på morgonen, fy sjutton. Då kördes de sista som inte skulle sova kvar iväg... jag hade fått tillåtelse att stanna hehehe. Röda dagar går sista bussen ut till min lilla ort vid 22.. så ja. Äsch, jag och tre till skulle stanna fast ingen var trött så vi satt och lekte sanning eller konsekvens till typ sju... fysjutton det var länge sen. Hade glömt vad pinsama/elaka saker man kan råka på att göra haha. Men klarade mig hyffsat heheh.
Skulle försöka sova då.... mmh då börjar festens värd att SNARKA! Dra åt skogen vad han lät... lyckades totalt sova ungefär 50 min sen gav jag upp och började städa haha, såg förjävligt ut. Men det var en kul fest! På det stora hela så att säga. Lite för lite sömn bara, när jag väl var hemma i ringarum sen så tog jag en powernap på drygt en halvtimme.

Och frammåt kvällen kom ett gäng vänner över och vi spelade lite kort, åt popcorn och sen såg vi på Skönheten och Odjuret... Haha underbar film! Och ungefär vad man orkade med efter fredagens festligheter.

Det har varit en lång vecka. En bra vecka! :) Känner mig så härligt glad mest hela tiden, mmh vår!

Puss

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

sv: Haha ja, det var ett par charmiga fyllesamtal måste jag säga. ;D

2011-04-25 @ 19:06:52
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0