Genom eld och vatten

Hej!
Nej nu är jag faktiskt rätt rastlös. Fett taggad! Dansar runt och sjunger med i dålig musik medans jag väntar på att klockan ska gå så jag kan ta niobussen mot stan. UnTiss Un Tiss Un Tiss baby!
haha fysjutton x)
 Äsch... igår var det hemmafest hos Isak, jag och Natha drack... POMMAC! Det är fett gott och endast 0,7 % alkohol. Ärligt, folk skrattade så dant, när vi drar upp värsta flaskan som ser ut att vara någon fin skumpa och så är det... Pommac! Bara själva grejjen gjorde att jag skrattade och var glad och i humöret kändes de som att jag var full! Hade en riktigt kul och trevlig kväll iallafall, tack alla fina! Hahaha och så fick jag veta att jag har en hemlig stalker som brukar sitta i trädet utanför mitt fönster med en kikare. Ska tänka på att poosa lite extra vid fönstret ikväll. hahah wtf? Ajja. Skål gott folk, ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0