Galileo Figaro

Australia.
Såg den filmen igår kväll, har sett den förrut och har sagt det förrut, den är otrolig. Det är en sådan där film som får mig att börja tänka. Inte på något speciellt, utan bara rent allmänt börja tänka. På lite av varje! Ja, jag är ganska filosofisk av mig. Men ibland så glömmer jag nästan bort det och känner mig tom, sen händer något som gör att det sätter fart igen. Som till exempel denna filmen. Den är så vacker också, jag gillar den verkligen och den är ändå inte alls som de filmer jag brukar gilla.
Så just för stunden är jag ganska mycket. Filosofisk, realistisk, possitiv, pepp, drömmande, hoppfull... och nog mycket mer men framför allt,  allt jag har i tankarna är fortfarande realistiskt, åh vad jag hoppas det blir av!


(bild från filmen)

Kommentarer
Postat av: Karin

Det kommer bli av!

2011-04-15 @ 23:41:50
Postat av: CJ

SVAR: Åh men tack snälla för dina fina ord. :) Australia kan för övrigt vara världens finaste film, love it!

2011-05-17 @ 12:03:57
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0